HTML

Tündérpalota

Friss topikok

  • katalinmárta: Szia, Drágám, itt vagyok! Ez sikerült, és örömmel fogom olvasni a következő írásaidat. Csók! (2011.07.28. 15:07)
  • Olka: Mi pedig jót pancsoltunk a Balatonban és a kismedencében. B. még csúszdázott is (Apa, szeíícc!!!),... (2011.07.21. 13:08) 2 nap kettesben
  • Felméryklári: Mármint nem az a gusztusos, hogy a nyálamról szóltam, hanem a képen a kenyér..(ha félreérthető let... (2011.06.10. 16:47) Mindennapi kenyerünk
  • Olka: Elfordulásgátló! (2011.06.06. 12:06) Produkcióóó!

Linkblog

2011.07.09. 20:51 ifigénia

2 nap kettesben

 Ja, nem romantikus hétvége Olival, hanem édes kettes Johannával! :-)

Oli lement Borbálával a Balatonra, mi meg itthon maradtunk kettecskén. Eredetileg együtt terveztük a kiruccanást, de rendesen ki vagyok purcanva, idegen helyen lenni meg nekem nem pihentető, így a maradás és a fizikai és idegi regenerálódás mellett döntöttem. Már csak azért is, mert tegnap szembe jött velem (sőt, egyenesen elütött!) egy nyitva hagyott szekrényajtó, ami olyan léket vágott a fejembe, hogy tenyérnyi vérnyomokat hagytam a fejemhez szorított törölközőn. Szerencsére éppen itt volt Filoména nővér, így a gyerekek sem rémültek halálra (csak Oli) és én is kaptam szakszerű ellátást. Gondoltam, nem lenne praktikus, ha azon a lyukon fürdés közben befolyna a fejembe a Balatonvíz, mert enélkül is elég kaotikus a helyzet odabent.

Miután elintegettem a nagylányomat és szipogva konstatáltam magamban, hogy ennyit még soha nem volt tőlem távol, gyorsan vissza bújtam az ágyba. (Mentségemre szóljon, hogy hajnalok hajnalán indultak, hogy elkerüljék a nagy meleget.) Aztán mikor fél 11-kor fölkeltünk Johannával, közöltem vele, hogy túlélésre játszunk a hétvégén, nincs mosható pelus. Nem is csináltunk semmi mást egész nap, mint ettünk (szigorúan zacskós levest és mirelit pizzát) és aludtunk. Ki sem dugtuk az orrunkat, lévén este 8-kor is még 30 fok odakint.

Borbála a telefonhívásokból ítélve remekül érzi magát és meg sem tudom számolni, hányan kényeztetik. Játszik, fürdik és jókat eszik. Mindezekről pedig este korrekt beszámolót tart nekem.

 

A második nap azzal kezdődött, hogy reggel 7-kor egy pukkanásra ébredtem, majd pedig csendes csordogálást hallottam. Miután félálomból kijózanodtam és rájöttem, hogy nincs szobai szökőkutunk, aminek ilyen kellemes csobogó hangja lehetne, kibotorkáltam a konyhába. Hát, tényleg nem szobai szökőkút volt, annál sokkal pirosabb, édesebb és ragadósabb, név szerint ribizliszörp. Az Apu által készített házi ribizliszörp szűknek találta a neki szánt üveget és az oldalán lyukat ütött. Ezen a lyukon keresztül indult neki meghódítani a konyhapultot, a konyhaszekrény teljes magasságát a padlóig, majd pedig befolyt alája. Bele gondolni se merek, mi lett volna, ha ez a látvány fogad a Balatonról haza érve, este 10-kor. Addigra biztosan teljes belakta volna a szörp a konyhát és otthonosan érezte volna magát mindenhol, de leginkább a konyhaszekrény alatt. Így aztán neki álltam sikálni. Vagy háromszor kellett mindent végig törölni, de így is maradt valami belőle, ami napokkal később is oda vonzotta a hangyákat, akikkel immár 4 hónapja hadban állunk. A vízzáró alá befolyt adaggal volt  legnehezebb dolgom, onnan még este 8-kor is szivárgott kifelé a lé. Ebben a kellemesnek nem mondható reggeli tornában megizzadva bújtam vissza aludni, hogy aztán aznap is fél 11-kor duráljuk neki magunkat a napnak. De vasárnap már legalább nem fájt a fejem. Kapott is Johanna mosható pelust. Azt vettem észre, ezen abszolút mérhető a pihentségi szintem.

A takarítás után, mielőtt neki vágtam volna az újabb adag alvásnak, szusszantam egyet és felhívtam Olit. Éppen akkor reggeliztek. Kérdeztem, beszélhetek-e Borbálával, ezért ő is megkérdezte tőle: "Borbála, beszélsz Anyával?" A válasz: "Eszem!" Ja, bocs! :D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr143053576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Olka 2011.07.21. 13:08:23

Mi pedig jót pancsoltunk a Balatonban és a kismedencében. B. még csúszdázott is (Apa, szeíícc!!!), volt homokozás, hintázás, palacsinta, lángos, őrjítő meleg. Csak a szúnyogok hiányoztak az igazi nyári hétvégéből.
süti beállítások módosítása