HTML

Tündérpalota

Friss topikok

  • katalinmárta: Szia, Drágám, itt vagyok! Ez sikerült, és örömmel fogom olvasni a következő írásaidat. Csók! (2011.07.28. 15:07)
  • Olka: Mi pedig jót pancsoltunk a Balatonban és a kismedencében. B. még csúszdázott is (Apa, szeíícc!!!),... (2011.07.21. 13:08) 2 nap kettesben
  • Felméryklári: Mármint nem az a gusztusos, hogy a nyálamról szóltam, hanem a képen a kenyér..(ha félreérthető let... (2011.06.10. 16:47) Mindennapi kenyerünk
  • Olka: Elfordulásgátló! (2011.06.06. 12:06) Produkcióóó!

Linkblog

2011.06.04. 21:25 ifigénia

Produkcióóó!

 Johanna ma (4,5 hónaposan) a hasáról a hátára fordult!!!!!!!!! Már néhány napja szekálom, hogy forduljon hasra (azt hittem, az könnyebb, azzal kezdik), de erre nem számítottam. Mivel ő hason fekve alszik, most nem lehet lelőni. Hiába rakom be az ágyba hasra, megfordul. :D Amúgy most történt a nagy esemény alig egy fél órája, mikor leraktam aludni. Akkor vissza fordítottam, hogy "Jó éjszakát!", azóta újra háton van. Nincs mese, meg kell tanulnia így is elaludni, addig, míg ez megtörténik, nekünk meg alvás nélkül életben maradni...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tunderpalota.blog.hu/api/trackback/id/tr862957559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Olka 2011.06.06. 12:06:34

Elfordulásgátló!
süti beállítások módosítása